top of page
  • מאיה לפידות מטיאס

בלוגים של קפה - המומלצים שלי

לא משנה אם אתם בריסטות שחולמים להפוך את הקפה למקצוע, קולי קפה מקצועיים או פשוט חובבי קפה – תמיד תוכלו למצוא ברחבי העולם והרשת איזשהו בלוג של קפה שיעניין אתכם.



אז הנה אלה שאהובים עליי במיוחד:


The way to coffee

הבלוגרית רסי (Resi) היא חובבת קפה מושבעת וצלמת. היא מצהירה על עצמה כאחת שאוהבת לשתות קפה ואוהבת גם לכתוב עליו. בתחילת הדרך The way to coffee היה המקום שלה להמליץ על בתי קפה שהיא מבקרת בהם. מאז עברו יותר מחמש שנים והיא ממשיכה לבקר בבתי קפה, בתי קלייה וחוות גידול קפה בכל העולם. את בתי הקפה היא ממפה לפי יבשות וערים ותוכלו למצוא בית קפה מומלץ כמעט בכל מקום בעולם (כולל תל אביב!). כחלק מהטיולים שלה בעולם בעקבות בתי קפה היא ממליצה גם על מקומות לינה, מסעדות ואטרקציות אחרות – כל המקומות גם מסומנים על מפה.



FRSH GRND

בבלוג שלו יצא אהרון פריי (Aaron Frey) למסע בעקבות הקפה הטוב ביותר. הוא כבר הספיק לבקר באירופה, באסיה, בדרום אמריקה ובארצות הברית. ב- FRSH GRND הוא מסביר שקפה אפשר למצוא בכל מקום, אבל קפה טוב באמת הוא שילוב של גידול, קלייה, בריסטה מוצלח ועוד המון קריטריונים בדרך אל כוס הקפה שלנו. החיפוש שלו הוא אחרי כל האנשים הכי טובים בכל אחד מהשלבים בדרך הזו. את בתי הקפה ובתי הקלייה שהוא מבקר בהם הוא ממקם ומדרג על מפה. חוץ מבתי קפה אפשר למצוא בבלוג גם פוסטים על ציוד להכנת קפה והמון מידע מקצועי.



European coffee trip

בלוג שהכותבים שלו מחפשים אחרי הקפה הטוב ביותר ברחבי אירופה. ב- European coffee trip תוכלו למצוא מדריך בתי קפה ובתי קלייה כמעט לכל עיר גדולה ברחבי היבשת וגם כתבות מקצועיות על סוגי קפה, מדריכים להכנת קפה מכל הסוגים, וגם הקטגוריה החביבה עליי בבלוג: "סיפורי בריסטה". בסיפורי בריסטה מארחים הכותבים בריסטות מקצועיים שמספרים על עצמם ועל האהבה שלהם לקפה.



Sprudge

בלוג שמתאים גם לחובבנים וגם למקצוענים שרוצים לקבל מידע עדכני על כל מה שקורה בעולם הקפה. מידע מקצועי, מדריכי ערים, פודקסטים ואפילו הצעות עבודה בתחום הקפה ברחבי העולם. הכותבים של Sprudge גם מראיינים את כל מי שיכולה להיות לו נגיעה לקפה – שפים, בריסטות, ברמנים, יזמים, אמנים ועוד ועוד.



I need coffee

את הבלוג I need coffee התחיל מייקל אלן סמית' לפני יותר משני עשורים. המטרה שלו היתה והיא עדיין, ללמד את הקוראים איך להכין את הקפה הטוב ביותר. בעזרת סרטוני הדרכה ומידע אינפורמטיבי הבלוג מסייע לקוראים שלו להצליח להכין קפה מסוגים שונים בצורה הטובה ביותר ולקבל את התוצאה הטובה ביותר.



Kicking horse coffee

בלוג שעושה את זה קצת אחרת. Kicking horse coffee הוא בעצם מותג הקפה הנמכר ביותר בקנדה, ובאתר של המותג יש גם בלוג. ב-2018 הוכרזה החברה kicking horse coffee כמקום העבודה הטוב ביותר לעבוד בו בקנדה! הבלוג כתוב בצורה קלילה ומשעשעת אבל עדיין מספק מידע מקצועי, הדרכות על הכנת קפה, וכמובן כל מה שצריך לדעת על מותג הקפה שלהם. במהלך תחילת הקורונה יצאה החברה להפסקה בפעילות אבל את הקפה עדיין אפשר לרכוש ברחבי קנדה.



Daily coffee news

אם אתם רוצים להישאר מעודכנים בכל מה שקורה בתחום הקפה בעולם, זה הבלוג שכדאי לכם לעקוב אחריו. הבלוג עוקב אחרי חידושים בעולם הקפה, מוצרים חדשים וכל מה שקורה בתעשיית הקפה בעולם. Daily coffee news הוא בעצם מעין אתר חדשות של עולם הקפה וכל דבר חשוב שקורה סביר להניח שיהיה מעודכן בו כמעט בזמן אמת.


מכירים עוד בלוגים של קפה שאני חייבת לדעת עליהם? צרו קשר וספרו לי!







480 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page