top of page
  • תמונת הסופר/תמאיה לפידות מטיאס

עגלות קפה בעמק חפר

עודכן: 30 בספט׳ 2020

עגלות קפה הן הדבר הבא. או אולי בעצם כבר לא ממש הדבר הבא, אלא הדבר הנוכחי. בדיוק עכשיו כשאנחנו רוצים לצאת לשתות ולאכול במסעדות ובתי קפה, אבל גם להיות באוויר הפתוח והבטוח – זה הפתרון המושלם.



בחודשים האחרונים טיילתי בארץ בעקבות טרנד עגלות הקפה ואני יכולה לומר לכם שהן כאן בשביל להישאר. הקפה, האוכל הקליל אבל עדיין מפנק ואיכותי והאנשים, בעיקר האנשים. אנשי עגלות הקפה הם כאלה שעושים את מה שהם אוהבים בדרך הכי אמיתית ובלתי אמצעית שיש. לא רק כדי להאכיל את הלקוחות או להגיש קפה, אלא גם כדי לפגוש אנשים אחרים מקרוב ולתת להם חוויה קצת אחרת.

אז הפעם קבלו את ההמלצות שלי לעגלות הקפה שפגשתי בעמק חפר:


עגלה של קפה – מושב חניאל: את עגלה של קפה בחניאל פתחו מורן ורותם יעקובי לפני ארבע שנים. מורן למדה בעבר שיווק ומנהל עסקים וכיום לומדת נטורופתיה והיא משלבת בתפריט את הידע שלה בתחום. הקהל מורכב ברובו מתושבי המקום והאזור, חלקם לקוחות נאמנים וקבועים שעוברים בכל בוקר כדי לקחת את הקפה שכבר מחכה להם מוכן... תוכלו לשבת כאן בשולחנות אבל גם על הדשא עם שמיכה ומחצלת ואפילו להביא את הילדים עם כדור ומשחקים כי יש מספיק מקום להתרוצץ.

מה בתפריט? כריכים בריאים, כשהמומלץ שבהם הוא כריך ירקות שורש: בטטה, סלק, קולרבי, עלי מיקרו וממרח ארטישוק. הכריך הזה הוא ללא ספק אחד הכריכים הטעימים שאכלתי. תוכלו למצוא כאן גם קערות אסאי מושקעות, שייקים בריאים, מוזלי סופר פוד וגם מאפים, עוגות ועוגיות של קונדיטוריה ביסקוטי.

מתי פתוח? בימים א-ה מ-7:15 עד 12:00. ביום שישי עד 13:00. ביום שבת סגור.




עגלת קפה – כפר ידידיה: עגלת קפה בכפר ידידיה היא אחת מעגלות הקפה הראשונות שנפתחו בארץ והרבה מאנשי העגלות הגיעו ממש לכאן כדי להתייעץ וללמוד על איך לעשות את זה נכון. פתחו אותה לפני שבע שנים שני חברי ילדות, יוני ואייל. מגיעים לכאן בעיקר לקוחות קבועים שכבר הפכו לחברים ותושבים מהאזור שעוברים כל בוקר בדרך לעבודה לקחת קפה ומאפה.

מה בתפריט? כריכים, עוגות ועוגיות, מוזלי ופינוקים משתנים.

מתי פתוח? בימים א-ה מ-6:15 עד 13:00. ביום שישי עד 13:00. ביום שבת סגור.




ימינ'ס – ניצני עוז: את עגלת הקפה ימינ'ס פתחו יהודה והדר בתחילת השנה. יהודה עוסק כבר עשר שנים בתחום המסעדנות והדר סטודנטית למנהל עסקים ושיווק. הקהל גם כאן רובו תושבי המקום שבאים לקפה של בוקר וגם לקפה של אחר הצהריים, הורים שמלווים את הילדים לגן הסמוך או לחוגים שמתקיימים במועדון של המושב, וגם אנשים מהאזור שכבר הספיקו לשמוע על המקום ובאים לראות על מה המהומה. אפשר לשבת סביב לשולחנות או על הדשא עם מחצלות וליהנות מאווירת המושב הרגועה.

מה בתפריט? כריכים, קערות אסאי, מוזלי, פודינג צ'יה, לחמים ומאפים מהמאפייה של המושב. מנה מומלצת שלא פגשתי באף עגלה אחרת - פלטת גבינות מעולה עם גבינות מ"הגבנייה", מחלבה מקומית מהמושב שמייצרת גבינות משובחות ומיוחדות!

מתי פתוח? בימים א-ה מ-6:30 עד 13:00 ומ-16:00 עד 21:00. ביום משישי עד 14:00. ביום שבת סגור.




עגלת קפה MAMA – חופית: את מאמא פתחו שתי חברות טובות, איילת ומור. מור היא אמנית ויוצרת ואיילת מגיעה מתחום התקשורת. העגלה נמצאת בלב המושב ויוצרת מקום מפגש לתושבי המקום והאזור וגם למי שכבר הספיק לשמוע על העגלה ומגיע לבקר ולשתות קפה.

מה בתפריט? כריכים, פיצות, קערות אסאי, סלטים, שייקים בריאים, עוגות ועוגיות.

מתי פתוח? בימים א-ה מ-7:00 עד 19:00. ביום שישי עד 14:00. ביום שבת סגור.


אז אם אתם גרים בעמק חפר, מטיילים באזור או סתם בדרך מפה לשם ומתחשק לכם קפה ופינוק באווירה קצת אחרת – נסו את אחת מעגלות הקפה האלה ואל תשכחו לתייג אותי ולספר לי איך היה.

בעלי מקומות שווים של קפה ? רוצים שאבוא לבקר ולכתוב גם עליכם ? מוזמנים ליצור קשר >>

8,647 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page