top of page
  • מאיה לפידות מטיאס

עגלות קפה ברחבי הארץ

עודכן: 30 בספט׳ 2020

פוסט אחרון (בינתיים) על עגלות קפה. הפוסט הזה מוקדש לעגלות במקומות שהם לא עמק חפר או עמק יזרעאל, ויש כאלה!


קפה צ'ופצ'יק – בית יהושע: מאחורי עגלת קפה צ'ופצ'יק עומדים אור זימן ואמא שלו אסנת ואת השם של העגלה הם נתנו לה על שם הסבא, צ'ופצ'יק היה כינוי החיבה שלו. אור עבד הרבה שנים בבתי קפה וברים בתל אביב עד שהחליט לפתוח עגלת קפה, בעיקר מתוך אהבה גדולה לקפה, ולאנשים.

מה בתפריט? מאפים, עוגות ועוגיות. כריכים, טוסטים, מוזלי עם גרנולה תוצרת בית. מיצים סחוטים טריים, שוקו סויה ושוקו שקדים שנמכרים בבקבוקי זכוכית, חליטות תה קר. וביום שישי – חומוס!

מתי פתוח? ימים א'-ה' מ-7:30 עד 13:30 ומ-16:00 עד 19:00. ביום ו' מ-7:30 עד 13:30.



קפה דפנה – קיבוץ מגל: את עגלת קפה "דפנה" פתחה דפנה ברקן בורבין מקיבוץ מגל אחרי שהבינה שאין באזור שמסביב לקיבוץ אף בית קפה ראוי, מלבד הקפה בתחנת הדלק הסמוכה לקיבוץ. העגלה ממוקמת בתוך שטח הקיבוץ, וזו גם הסיבה שעיקר הלקוחות הם חברי ותושבי הקיבוץ שמגיעים לשתות קפה בבוקר או לשבת בנחת וליהנות מהאוויר הצח בתוספת של קפה או מאפה, או גם וגם.

מה בתפריט? כריכים, פרעצלים, קרואסונים, עוגות ועוגיות. שייקים ומוזלי טרי.

מתי פתוח? ימים א'-ו' מ-7:30 עד 14:00.



קפה ציפורה - אביאל: מיכל גור-לביא פתחה את עגלת קפה ציפורה (שקרויה על שם הכלבה שלה) לפני קצת פחות משנתיים. היא גרה בעמיקם, שהוא אחד משלושת המושבים של מועצה אזורית אלונה: אביאל, עמיקם וגבעת נילי.

העגלה ממוקמת מחוץ למושב, בצד הדרך. באמצע השבוע מגיעים לכאן בעיקר לקוחות קבועים ואנשים מהאזור, או כאלה שעוברים במקרה בדרך מפה לשם ומגלים את העגלה.

מה בתפריט? כריכים (כולל כריך טבעוני), עוגות ועוגיות שהיא מכינה לבד, שייקים, חליטות תה קר תוצרת בית, וגם – עוגיות חמאת בוטנים טבעוניות ללא גלוטן!

מתי פתוח? בימים ב'-ה' מ-8:00 עד 17:00



פזי קפה – מושב ינוב: פז גדניאן פתחה את עגלת הקפה שלה רגע לפני תקופת הקורונה. היא רק בת 22 אבל מחזיקה את העגלה בעצמה, עם קצת עזרה מהמשפחה. הקהל מגיע מהמושב וגם מהמושבים באזור.

מה בתפריט? כריכים, מאפים, עוגיות אלפחורס ובראוניז שמכינה אמא של פז, קערות אסאי, כריכים ועוגות טבעוניים וגם עוגיות ללא גלוטן.

מתי פתוח? ימים א'-ה' מ-6:30 עד 13:00 וביום שישי עד 14:00.



מכירים עוד עגלות קפה שעדיין לא ביקרתי בהן? מוזמנים ליצור קשר >>










1,655 צפיותתגובה 1

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page